Monday, December 28, 2009

3 days yg amat memenatkan

khamis..jumaat ..sabtu... mmg giler2 punye penat.. xcukup rest...tp mmg giler2 nye best...hihihi thanks pade kawan2 yang da bg aku kenangan2 terindah...

rasenye xyah ckap byak...just see the pic below je la da tau ape ari2 yg aku lalui dengan riangnye...

ari khamis mule balik dr u...mlm tuh terus out... ke shahbandar smpai kul 12



location : "shahbandar K.terengganu"


ari jumaat kuar dr awl pagi smpai lewat petang. n then malam lak kuar ngan GBR...









location : "Taman tamadun islam-keropok losong-pasar payang-pantai batu burok-stesen bus mbkt-mc donald"

ari sbtu plak kuar pagi2 jugak... tp smpai petang je.. =)





location : "TER-stadium trtutup Sultan Mizan-umah KAK CHIK-stesen bus mbkt"

dan berakhirla perjalanan itu...fuh ponat..yg paling menarik ketika di stadiu tertutp..satu stadium kiteorg pusing..berkali2 lak..penat!! disebabkan nk cari tempat bowling..hahahah lawak giler!!! ni semua salh pak guard dr bangla tuh...aish!! malu au kiteorg...kiterongbrtiga je yg duk lam stadium th tanpa ade sesape...so ape ag bergambo la...ahahah pak guard!! akan ku ingat diri mu smpai biler3x!!! (nak tau ape pak guard tuh bgtau??? kiteorg taye la.. "tumpang tanye..bowling ade x lagi?"..die terus jwab ngan tenang n slumber nye..."ha naek la atas nih atas ni atas ni" ulang3x... smbil tunjuk stadium tertutp tingkat atas.."owhh atas nih?? tingkat bape???" die jawab " naek je lif jumpe la"... da sume tingkat aku naek...habuk bowling pom aku xjumpe. ok aku xsalahkan die...die bangla xtau pape kot...)
kawan aku la nk men bowling...ade la dengar2 khabar bowling kat stadium da ley men....tp da alih kat stadium tertutup... last2 tanye mak cik cleaner..die jwab.. bulan 1 baru ley start bowling..-.-" patot la mase aku p xde sape2 pom!!! aku ber tige je..ahahah adoi..giler malu...tp best!!!!

p/s: byak sgt gambo yg diambil..rase nk masuk kan sume jerk...hihihi sume gambo2 akan diupload masuk lam fb aku ayu ayuni



No comments: