Saturday, January 2, 2010

ku syukuri segalanya

tepat pukul 4.38 pg skrang.. dan aku masih xdapat lelapkan mataku..tak tahu kenapa di dalam benak fikiran terbayang2 kisah2 2009 yg gembira, sedey, lucu dan sebagainya....semua nya dtg berpusu2 di kepala..tp kenapa yer? dan td mlm..baru aja selesai satu surprise birthday party buat diriku..terima kasih teman2...kalian xmungkin dpat kulupakan...

dan sebentar td juga aku ade membaca satu coretan yg mengisahkan tentang liku2 hidup seorg hamba Allah..... dan air jernih dr mata ku seprti meminta2 untuk jatuh membasahi pipiku.. bergenang2 di kelopak mata...alangkah tersentuh hatiku apabila membcanya...sungguh tabah manusia itu mengharungi hidup nya yang penuh dugaan... dan aku terpikir...adekah aku sekuat dia sekiranya aku berada di tempatnya?????

dan kini..aku lebih menghargai setiap detik perjalanan hidupku... aku bersyukur pada Mu ya Allah kerana telah memberi peluang padaku mengecapi kebahagiaan hidup ini.. memberi aku kekuatan, memberi segala nikmatMu padaku...

P/S: MOGA TAHUN BARU INI MEMBERI SERIBU MAKNA DAN SINAR PADAKU...AGAR AKU LEBIH DEKAT DENGANMU YA ALLAH...AMIN

3 comments:

nanae said...

selamat hari jadi sayang!!!
i lap uuu!! :D

BloggerJalanan said...

semoge happy slalu...
thnks 4 everything...
may u get wat u want ye
^^

@re-you said...

nanae : thanks nanae syg!!!
i lap u more than u do~~~ =P


boos : yeah!! thanks ya!