Tuesday, December 1, 2009

DoA BuaT SaudAraKu

td aku g umah sewe aku jap amik brg2...balik je aku nengok enpom yg aku tinggalkan kat umah...ade "1 message receive"...then aku bace la....

"........" ---> isinye secare detail harus dirahsiakan (untuk tidak menimbulkan sbarang spekulasi)

tp yang pastinya... ape yg berlaku ialah~~

'ade sebuah family di mane salah soang ahli nya terkene buatan org.... (dirasuk). dan family tuh adelah family kawan aku... kawan yg aku syg...da 2 minggu da perkare nih berlaku'

aku amat terkejut dgar berite nih...so aku berdoa agar keluarga mereka akan selamat dr anasir2 jahat..dengki ke pe ke...dlam dunia nih byak btol perangai manusia...knape mereka boley uat camni??? xtakut pada Maha Pencipta ke?? haishh...


p/s: same2 la kite doa agar saudara2 kite dijauhi dari syaitan dan iblis laknatullah...(menyesatkan anak2 Adam)

No comments: