Tuesday, December 8, 2009

pertanyaan itu~~

wiii wii...da lame xupdate blog ku syg nih... i love u so much blog...hihihi jgn risau i xbiarkan u keseorangan ari2 i tgok u...cume i xtau nk update ape je...satu ag i malas nk nulis pnjang2 byak keje nk uat (byakkah??) =)

skang tibe da masenye untukku mengupdate...
ape yg daku maksudkan ngan pertanyaan itu??

"da berpunyer ke blom?"
"ko skang ngan sape ek?"
"pakwe ko ape kabar?"
"weh biler nk tunjuk pakwe ko kat aku?"

tau2 je la skang cuti kan? so ramai le kenalan2 lame duk bertanye kabar...bile da bertanye kabar mule la selit2 pertanyaan itu...

(ok fine korang ade pakwe aku xde ahahah)

"aku single is simple...tetttt" tu la besenye jawapan yg aku bg....

ukan xmo ade buah ati...tp lom smpai mase kot...hihihi da smpai nanti ade la...jodoh lom mai kat aku... lagipom da beso pnjang nk cri kalu bley yg mmg sesuai ngan kite kan3x...

p/s : relex xyah terburu2...ade jodoh ade la... =)

4 comments:

Anonymous said...

soalan yang biasa akan ditanya bila kita sume meningkat dewasa....ignore je...lalalalalala

@re-you said...

wii wii ley men ignore2 yerkkkk

nanae said...

yess, relax2. biar masa yang tentukannya! :)

@re-you said...

btol tuh nanae...mcm awk la kan...hihihi lame mnunggu hadirnya seseorg...akhirnye!! haru muncul!! yeah3x