Monday, December 21, 2009

i LOVE u MOMO!!!

eh!!! waaa!! pls!! tolong!! nana ili!! amik2 kucing nih!!!

ahahah tu la ayat2 yg kuar dr mulut aku time ade seekor kucing dtg masuk lam umah malam semalam... rupe2 nye name die MOMO (ala si nana, ili n fieza la yg bg)... diorang da siap beli makanan kucing n da siap tdo ngan kucing tuh.. (apekah?)
dorang xtau ke aku nih xbape nk reti ngan kucing?? huhuhu rase tat nk pegang jerit2 je kalu da nmpak kucing...
tapikan
semalam jugak disebabkan keboringan yg da ditahap kritikal... aku cube gak nak pegang2 kucing tuh.tp cam xde je tande2 nk berjaye...nk pegang tapak kaki kucing th fuhhh!!! lagi xley beb!!
tp try jugak...jerit2 aku semalam siap lari2 time si momo kejar. wahhhh penat nyer!!! amat penat..si momo ni plak amat lincah lari sini sane...alahai camne nk dekat nih??
sekalikan...
ahahahah saat2 yg ditunggu..momo da nantk!! die da nk tdo...waahhhh best terus aku mintak kawan aku tolong angkat kan momo letak atas tgan aku...aku try2 pegang tapak kaki die...aku berjayer!!!!!
aku terus peluk2 die men2 ngan die best woooo!!!
die mule jd rapat ngan aku malam tuh even mate die da nk ttp da pom (ngantok habis)
last2 die tdo jgak...
dan pagi nih..
time aku bgun...kuar je bilik..die terus datg eselkan kepale die kat kaki aku...manjer!!! amat manje... sonok nye ade momo as ahli baru lam umah nih...

kesimpulannye!! aku amat suke pade momo even b4 this aku amat takut ngan kucing...
I LOVE U MOMO!!!!

hihiihhi ni la momo dan aku...

p/s : thanks pade yg tolong aku untuk berbaek ngan kucing.. tp aku stil takut2 ngan kucing selain momo ^_^

8 comments:

BloggerJalanan said...

ayu ke momo yg comel..
hahah

@re-you said...

momo comel ayu lg comel kot.hahaah just kiding

BloggerJalanan said...

not kidding rite..
u comel la..
hehe..
k la...
nite2..
sweet dream..
c ya...

@re-you said...

=P malu i...hahha thanks~~

yuyu said...

momo resembles my cat!!dia kecik lg,momo dh besar tapi tompok dia lbh kurang sama..waaaa,rindu3 (T_T)

@re-you said...

jgn nanges lak ye anis ku syg...hihihi kang meraung2 panggil kucing..susah lak i tau... =P
(suh ur cat dtg lawat u kat sini..)

nanae said...

heeee yuyuuu nanti datg laa umah brmain dgn momo,lpas rinduuu..geheheh

to ayu, WELL DONE!! walaupun pada mulanya tergelak terketawa i melihat gelagat anda dikejar momo, dan anda berlari ketakutan. gagahahahaha serius terbaik. ngehngehngeh :p

@re-you said...

aah cik yuyu!! jemput kerumah ku yg comel ini... lagi2 dijemput ke bilik sy n nana yg best!! ahahha

puan nanae : hahhaha itu namenye tekad dan azam yg tinggi... (oittt ape nih smpai ati gelakkan i tau huhuhu)