Tuesday, March 30, 2010

.:: W.R.O.N.G turn ::.

Penah dengar pasal wrong turn? ngeeeee cam bese la aku ngan ahli2 umah aku nih..kiteorg kalu xbuang mase ngan beronline, kiteorg akan buang mase ngan movie...

as usual la..kat lam umah nih ade 2 room yg menjadi kegilaan, yang satu room tuh room untk sesape nk gayut tepon, nk jadikan fitting room pom ye gak and the othr rrom lak bilik wayang kiteorg... aahahha asal nk tgok movie je bilik tuh r jadi mangsa, ngan speaker2 kiteorg angkut masuk (padan muke budak ahli bilik tuh)

haaaaa ok2 da run away from tajuk asal plak...
actually aku nk ckap pasal cite wrong turn..
aku xtau la bile cite nih wujud, tp serase aku mmg da lame cite nih...
nk dijadikan cite, salah sorang hosmet aku terjumpe la cite nih lam laptop die (ley plak tetibe kan?)
yg tuh xkisah la...kiteorg pom ape ag..masuk bilik setting tempat..pasang la movie tuh...

  yeah!! kiteorg amat gumbira sbb cite tuh mmg gile2 menarik minat...fuhh nk luruh jntung pun ade tgok...ngan speaker yg amat kuat...wargghhh best!!!!

rupe2 nye after disiasat..tu adelah 'wrong turn 2'.. sume skali ade 3 wrong turn...mane wrong turn 1 and 3?? ape lagi si hebat in internet cik nabila terus search lagi 2 wrong turn... da akhirnya kiteorg dapat tgok ketiga2 nye...fuhhh best!! tp da best adelah wrong turn 2...sbb ag mendebarkan~~~

so pade sape2 yg lom tgok cite nih..tgok r... huahuahua xrugi nye kalu tgok sbb best...
-debaran menghantui diri- =)


-Wrong turn-

 
-wrong turn 2-


-wrong turn 3-



 


4 comments:

Anonymous said...

emm rs cm penah tgk cite ni ..
tp now tungu cite CLASH OF THE TITANS..

** jgn lupe update blog baru ku ...

@re-you said...

best ke cite tuh?? nk nengok ugak le nanti... haaa nape uat blog baru erk???

Anonymous said...

emm tgk cm besh ...

** heheh blog lama dh penuh dgn gamba2 ler.. xleh nk upload dh .. tu yg bukak blog baru

@re-you said...

owwhhh camtu erk..tuh tandanye aktif berblog..bgus2... =)