Thursday, March 11, 2010

sy menang MOTO... =P

agak2 ade heart attack x tengok tajuk kat atas tuh??? hihihi...tuh ayat POWER ROoT jer.. 
"saya menang moto" (suara ala2 garau sket)

sebenarnyer...
ritew g nek moto ngan cik hafizah (ala yg ade kete neo tuh) die nk sgt nek moto...tp nek jerit2 takot~~ aisshh... g ler kedai runcit dopan umah ni je ha... die beli la brang2 yg die nk skali ngan telor sepapan... diri ni plak merayau2 je lam kdai tuh (even kecik je pon kedai nye) skali terpandang~~ jeng3x...


(hahaha terjumpe ni la..car wash...die tulis new formula.)

ye la kan aku mane ader kete kan...setakat moto blue comel tu jer...hahaha so aku beli gak sbb nk nak try new formula ntuk aku nye moto....

then bermula la saat pencucian itu berlaku...



(pencarian kain.. cilok towel nanae)
p/s : nanae bergabung ngan pakwe die perli2 saye di dlm fb..mmg nak kene!!


(potong kecik camni ha)


(search berus..ala2 berus jamban ni..Fiza punye idea..sbb da cri berus sabut xjumpe lak)

dan hasilnyerrr





lalala hebat kan new formula tuh..tgok aje la motoku skang...

p/s : ye2 sy menipu..xde la smpai cam tu moto kan? so jgn mareee

CREDIT TO : Nanae, hafizah, che nab n nisa
 nana = bgi cilok die nye towel
fiza = teman i basuh moto smbil die bebel2
che nab = buat ala2 baek offering help nk tlng basuh gak
nisa : smpai2 suh i basuh kete die gak...hhhaha i creditkan la jgak name u 


10 comments:

nanae said...

hahah saya berbangga keranan dpt menyumbang di dalam misi mengilatkan motor ayu ayuni sehingga seolah2 seperti baru. ngehngehngeh ;p

Anonymous said...

weeeyyy.. kutuk iii~~~~~~ teka ni sape.... peace!!

Nabel said...

saya..adakah saya yg paling angel di situ mnawarkan service mncuci moto?haha..wey kire bgus ape niat bek aku tu dr org len yg seoalah2 xnak tlg lgsung tu.haishh

@re-you said...

nanae klu stakt kain towel yg ermm (lawa la jgk) hurmm...ye la2.. thanks dear~~~~ hahahahah

@re-you said...

si anonymous... xyah nk nyorok la blakng name anonymous tuh...i konal la sape u... u kn td yg bebel2 kat i time i basuh my moto kn???cettt haahah

@re-you said...

hi nabell... aah u la my angel... hahahah thanks la beb..t time u offer i da tinggl nk bilas jer..hahaah

p/s: nanae n fiza...che nab ngate ke sek mu la... =P

Dira Amir said...

hahaha...nice blog...ceria...jemput ke blog saya http://teduhan-cahaya.blogspot.com..salam perkenalan

@re-you said...

tanks yaa... surte.. i love 2...
salam kenal dr ayu ayuni =)

puteri patty said...

weyh kamu.... tak sabun utk kete ea.. hahaha

@re-you said...

i ade kete ke?? kete yg 3 bijik kat umah i nih bkan i punye...so xnk nolong sabunkan...hahahah (jual ikan = selfish)