Tuesday, April 13, 2010

.: saya dengar cerita :.

saya dengar cerita, awak baik hati...
saya dengar cerita, awak selalu dianiaya...
saya dengar cerita, awak insan yang tak bersalah...
saya dengar cerita, awak ramai peminat...
saya dengar cerita, awak sangat setia...
saya dengar cerita, awak jujur dan ikhlas...

dan kemudian

saya dengar cerita, awak gatal...
saya dengar cerita, awak penipu...
saya dengar cerita, awak kedekut...
saya dengar cerita, awak 'selfish'...
saya dengar cerita, awak sombong
saya dengar cerita, awak selalu buat2 xnampak orang...
saya dengar cerita awak da pun BERTUNANG tp menggatal lagi...

siapa awak sebenarnya?? yang mana satu kebenaran yang nyata???


p/s : moral of da story 'just be urself' =)

CREDIT TO : girl in room (i 'copy' n 'paste') =P


6 comments:

Anonymous said...

wahhh cite sensasi ni

@re-you said...

mmg amat sensasi nih... sume rase cam heart attack hihi

nabiLah said...

wah xoxo gossip gurl..

@re-you said...

bukan la...nih ghost ship gurl...hahhaha =P

nabiLah said...

got sheeP/sh** goat

@re-you said...

erkkk pe nih she nab...bebelan ke per?? hahahah