Saturday, November 28, 2009

knape wedges shoes menarik??

any answer for that???
hihihih da lame aku inginkan wedges shoes...dan mmg aku da lame dapat pom..tp kalu bley sume kasut2 aku sume nk wedges nye...xnk jenis laen..waaa so cute...

pastu kalu bley nk macam2 kaler...setiap kali tukar baju tukar kasut...bru r nampak cam artis wakakak (duet takde tp byak cakp) berangan~~ huuuu

tp nape aku suke wedges shoes???

sebab...
ianya cantik menawan...
gaya mutu keunggulan...
sedap mate nk pandang...
dan the most important....
aku nih xbape nk tinggi.. pakai wedges nmpak la tinggi nye ahaksss

wedges2 idaman kalbu~~~



haaaa tngok gambo je da tau...betape bestnye wedges nih... hihihi

* in my mind --> kalu bley ari2 nk beli...huhhuhu n tukar2 ahaks...

idup wedges shoes sedunia!!!

4 comments:

BloggerJalanan said...

hehe...
nice shoes...
sesuai utk awk..hehee...
mau blanje stu utk awk laaa...
keh2..
jgn terkejut nnt kalo awk dpt stu dr sy...
(^O^)V

@re-you said...

hahahh...sheshuai ke x ke..sy da xkisah da...hihihihi tp mmg nice kan kasut cam tuh...sweet kalu pompuan pakai....kalu laki xtau la jd sour lak....

*mmg akan terkejut bwak ke pengsan la ahahah....ngengade =P

BloggerJalanan said...

nk tgk gk awk pengsan cmne kn...
keh2...
musti sweet cm ngke bucok..hahaha...

w8 n c la ye...hehe

@re-you said...

erkkk.... huhhuhuhu