Sunday, October 25, 2009

MaGgI WorLd!!!

korang agak2 la kan...korang kenal x maggi tuh pe??

dulu.....
aku ni salah sorang la yang akan anti ngan maggi tau...dr start mule2 duk mrsm dulu...aku da mule anti ngan maggi yang dak2 nih suke tol makan...duk matrix pon xsuke maggi duk u pom...haisshhh pe yg best sgt maggi nih??? skali aku mkn sah2 jd pening2 lalat (ala2 bintang2 terbang ateh kepale)....

tp tuh cite lame la kan...naek sem 5...aku da berubah..haishhh

skang...
da cam trend..lapo2 je kalu da xde sape kuar mkn... maggi la yg di carik... dalam sem nih da dekat saploh kali kot mkn maggi...byak owwww dulu xpernah nk sentuh kot....tgok sape2 mkn pon...aku makn rase2 camtuh je...sakng???? aduyai..kalu mak aku tau..mesti die da xbangge cam dulu...dulu die bangge aku je yg xsuke magi...die kate bgus nye ayu ni...ahahahahah tp aku da mule jinak2 ngan maggi,,skang pon ngah makan maggi


ni maggi yg sempat ku buat pade malam nih.....

Tp aku x keseorangan...nk tau pemangkin2 sampai aku suke makan maggi nih???? meh2 aku nk tunjuk....dieorg ni la yg da membawa aku ke dalam dunia maggi....huuuuu
dan malam ni gak dieorg la yg start masak maggi...so aku terikut skali...

The winner of MAggi's World!!!! ~~~



si NANAE...
die pemenang utama...pemakan maggi yg tegar...die juge adelah pemangkin yg berjaye...die ley bwak aku ke dunia maggi tanpa segan dan silu...yg aku masak td tuh magi die r...die ngan rela ati bg aku maggi die untuk dimasak.... (bese die makan maggi cup, tp rini die tukar selera kot)



si Anabella a.k.a Che nab
haaa yang nih teman sebilik aku...pon pemakan tegar maggi...tp maggi die sah2 lain dr yang laen...renovate habis r...da xcam maggi kite2...laen terus rase,...yg pasti sodap!!!! die ag suke maggi goreng....pena die uat then ngan aku2 p uat maggi goreng gak...haissshhh mempengaruhi tol la.....

si Setterene Set a.k.a Set
Org sabah ni pon membawa aku ke arah dunia maggi...kalu die buat maggi....fuh da BOOM!!! pedas giler r....kalu yg xtahan pedas jgn duk cube2 la..... best wa ckap lu.... die housemate aku gak...sebilik ngan si nanae td....tgok je r maggi die tuh...sodap kan???? caya r set!!


Ha tu r kisah2nye....malam nih kami ber4 telah makan maggi beramai2.... mule2 si nanae uat...pastu anabella ikut..aku lak yg lapo pon ikut...si set ape ag terus p uat gak...

Sorang ag!!! si AZU AZUWA.... ahahah ni pom peminat tegar dowwww... ritew die blaja dr sifu SET.... ahahahahah ...gambo die xdpat disiarkan sbb die x mkn maggi mlm nih...die letih uhhhh bru balik sampling...pastu ngah sedaye upaye updated blog die...da cam SPM nye karangan da aku tgok...musti lebih 350 patah perkataan tuh ahahah....tgok la sok..sah2 die mkn maggi tuh jeles tgok kiteorg...xcaye??? korang meh dtg skodeng..hahahahah

waaaa itu lah cerita dunia maggi...kisah malam ini dan maggi....

credit to : nanae...che nab...set...Azu...thanks cos u all bg i amik gambo td n biarkan cerita anda disiarkan di dalam blog ini.....



p/s: da la korang.... stop la maggi tuh...wakakakakaka

7 comments:

Anonymous said...

hahahaha..muke tgh thn pedas tu..hahaha..ko tlupa sorg dowh..cik azuwa othmn..hahaha

nanae said...

eh silap aa, cnab masak dlu, then i kemudian u, finally set.
hahaha
hidup maggi kari + telur yo! :))

@re-you said...

opsssss cik azu!!! aahahahah cik azu anak murid set....jap nk ubah...

@re-you said...

ahahahah i tersolap...biarkan la...bukan dose besar pon silap tuh sket ahhaahahh...idup2!!

annabelle said...

weh ayu tersolap..megi kite memang tersodap solap!!

azu kazuki said...

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! MAKAN TAK HAJAKKKK !

@re-you said...

che nab : suke tol ye kalu aku trsolap!! ahahah solap2x


azu : ko nmpak letey...nk ajak takut ko xmampu nk mkn....
"ko nk g ane ayu?" ahahah ilike that